Σεβαστοί Ιεράρχες, Πατέρες και Αδελφοί,
Ο αμαρτωλότερος των ανθρώπων τολμώ να απευθύνω αυτή την επιστολή διότι η αγωνία όλων μας έχει κορυφωθεί από τα γεγονότα που βλέπουμε να ξεδιπλώνονται μπροστά μας στο παγκόσμιο θέατρο του παραλόγου. Ο πόλεμος, η απομάκρυνση από τον δρόμο του Θεού και ο παραλογισμός έχουν γίνει καθημερινά φαινόμενα. Δυστυχώς, σε μια τέτοια δύστηνη και αμαρτωλή εποχή έλαχε στην Εκκλησία του Χριστού να ταλαιπωρείται από έναν βαθύ και πολύπλευρο διχασμό που έχει προκύψει κυρίως με δική μας ευθύνη, έναν διχασμό που απειλεί την ίδια την αποστολή της Εκκλησίας για τη σωτηρία του κόσμου.
Σχετικά πρόσφατα φούντωσε μια διαίρεση με αφορμή το Κολυμπάρι (2016) και στη συνέχεια εγκαταστάθηκε επικίνδυνα η αντιπαλότητα μέσα στους κόλπους της Εκκλησίας με τη συστράτευση της πλειοψηφίας των ιεραρχών με το κυβερνητικό ψευδο-αφήγημα της πανδημίας του κορωνοϊού. Αυτός ο διαδοχικός και πολύ-επίπεδος κατακερματισμός συνεχίστηκε επιδεινούμενος με το θέμα της Ουκρανίας και τώρα εμπεδώνεται απειλώντας την ίδια την Εκκλησία με την στάση μερικών ιερωμένων απέναντι στην ομοφυλοφιλία και τα υπόλοιπα επαίσχυντα νομοσχέδια.
Για το θέμα της Ουκρανίας θα ήθελα μόνο να μοιραστώ μαζί σας τον προβληματισμό του μακαριστού γέροντα Εφραίμ από το Σεράι του Αγίου Όρους. Σε σχετική συζήτηση, ο φωτισμένος γέροντας αναρωτήθηκε: «Μήπως έχει καταδικαστεί για κάτι επιλήψιμο ο Μητροπολίτης Ονούφριος; Μήπως έχει καθαιρεθεί ο μητροπολίτης Ονούφριος; Αν δεν έχει απομακρυνθεί ο μητροπολίτης Ονούφριος από τη θέση του, τότε γιατί η Εκκλησία έχει εκλέξει και δεύτερο ιεράρχη στην ίδια θέση; Δηλαδή, στην Ουκρανία έχουμε μετατρέψει την Εκκλησία σε ένα τέρας με δύο κεφάλια;».
Τα καίρια αυτά ερωτήματα του μακαριστού γέροντα που ματώνουν την Εκκλησία παραμένουν μέχρι και σήμερα αναπάντητα.
Για το θέμα του κορωνοϊού θα μπορούσα να γράψω σελίδες επί σελίδων και βιβλία επί βιβλίων όπως έχουν ήδη γραφτεί από πολλούς, αλλά στην επιστολή αυτή θα σταθώ σε ένα μόνο ζήτημα. Ένα από τα μεγαλύτερα, χειρότερα και εγκληματικά ψέματα που ειπώθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας αφορούσε το θέμα των εμβολίων, ότι δηλαδή τα εμβόλια παρείχαν δήθεν προστασία από τη μόλυνση και τη μετάδοση του κορωνοϊού. Πάνω σε αυτό το ψέμα στηρίχθηκαν τα περισσότερα αν όχι όλα τα διχαστικά, παράλογα και αντι-επιστημονικά μέτρα ελέγχου που εφαρμόστηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Δυστυχώς, για τους ακολουθήσαντες το κυβερνητικό ψευδο-αφήγημα, η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Φαρμάκων, γνωστή ως EMA (European Medicines Agency), η οποία είναι η υπεύθυνη Ευρωπαϊκή αρχή που παραχώρησε την άδεια προσωρινής κυκλοφορίας των εμβολίων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, υποχρεώθηκε πρόσφατα να επιβεβαιώσει γραπτώς με επιστολή της προς το Ευρωκοινοβούλιο την πιο σημαντική επιστημονική αλήθεια. Επιβεβαίωσε δηλαδή γραπτώς με τον πιο επίσημο τρόπο αυτό που γνωρίζαμε από την αρχή της κυκλοφορίας των εμβολίων, ότι τα εμβόλια ΔΕΝ ήταν κατασκευασμένα για να προστατεύουν από τη μόλυνση ή τη μετάδοση – δηλαδή τα εμβόλια ΔΕΝ είχαν τις προδιαγραφές κατασκευής ώστε να προστατεύουν τους εμβολιασμένους από τη μόλυνση ή τη μετάδοση του κορωνοϊού. Αντίγραφο της επιστολής της ΕΜΑ έχει ήδη κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο.
Όπως ίσως θυμάστε, πάνω στην πιο πάνω «λεγόμενη προστασία» που τάχα παρείχαν τα εμβόλια στηρίχθηκε η ψευδολογία των διχαστικών μέτρων που εφαρμόστηκαν στην κοινωνία με τα οποία επιβλήθηκαν σκληρά και περιοριστικά μέτρα για τους ανεμβολίαστους και ελάχιστα ή καθόλου μέτρα ελέγχου για τους εμβολιασμένους. Το γεγονός ότι οι εμβολιασμένοι δεν χρειαζόταν να κάνουν οποιαδήποτε εξέταση, δημιουργούσε τις προϋποθέσεις ώστε ακόμα και ως ασθενείς από τον κορωνοϊό να μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα και να μεταδίδουν τον ιό δεξιά και αριστερά χωρίς έλεγχο με αποτέλεσμα να ενισχύεται και να παρατείνεται η επιδημία με τραγικές συνέπειες.
Δυστυχώς, με την επίκληση του πιο πάνω ψέματος ξεγελάστηκαν οι άνθρωποι να εμβολιαστούν και να εμβολιάσουν και τα παιδιά τους λόγω της φορτικά διαφημιζόμενης «κοινωνικής» ευθύνης που θα έπρεπε να επιδείξουν για να προστατεύσουν τάχα τους παππούδες και τις γιαγιάδες, τους συναδέλφους κ.α.
Τις τραγικές συνέπειες του ανεξέλεγκτου εμβολιασμού χωρίς ιατρικά κριτήρια τις παρακολουθούμε όλοι μέχρι σήμερα.
Επιπλέον, πείστηκαν οι πιστοί Χριστιανοί να εμβολιαστούν ακολουθώντας το κήρυγμα «αγαπολογίας» των ιεραρχών που προωθούσαν τα εμβόλια για την προστασία δήθεν του πλησίον. Παράλληλα και πάνω στο ίδιο ψευδολόγημα στηρίχθηκε επίσης και η παραφιλολογία για το τείχος της ανο(η)σίας το οποίο παρέμεινε ένα πουκάμισο αδειανό. Περιττό να θυμίσω και το έγκλημα της απομάκρυνσης των υγειονομικών από τα νοσοκομεία στην Ελλάδα σε μια περίοδο που ήταν άκρως απαραίτητες οι υπηρεσίες τους. Ο κατάλογος της ψευδολογίας για να πειστούν οι άνθρωποι ώστε να υποκύψουν, να συναινέσουν ή/και να γίνουν φανατικοί υποστηρικτές των εγκληματικών και διχαστικών μέτρων που επιβλήθηκαν κατά την διάρκεια της πανδημίας κυρίως στο θέμα του εμβολιασμού δεν έχει τελειωμό.
Η πληγή όμως που άνοιξε μέσα στην Εκκλησία, αυτή η άκριτη και άλογη στάση πολλών ιεραρχών και ιερωμένων οι οποίοι από άγνοια, υστεροβουλία ή/και άλλους λόγους αποδέχτηκαν την προπαγάνδα της «λεγόμενης προστασίας» που παρείχε τάχα ο εμβολιασμός και προωθούσαν τα εμβόλια, δεν έχει επουλωθεί αλλά μάλλον βαθαίνει και όζει κινδυνεύοντας να επιπλακεί σε γάγγραινα.
Τι να πρωτοθυμηθούμε;
Ότι διάφοροι ιεράρχες και άλλοι ιερωμένοι έφτασαν να καταργούν ακόμα και το Ευαγγέλιο στο όνομα της «προστασίας» των ανθρώπων;
Ότι καθημερινά ακούγαμε από τον άμβωνα κηρύγματα για τους «ανόητους» και «αιρετικούς» ανεμβολίαστους;
Να θυμηθούμε ότι εκδιώχθηκαν ανεμβολίαστοι ιερείς από τους ίδιους τους ιεράρχες τους;
Ότι μερικοί ιερωμένοι έφτασαν ακόμα και να εκθειάζουν την επιστημονικά ατεκμηρίωτη εκδίωξη των υγειονομικών από τα νοσοκομεία και να υποστηρίζουν τον υποχρεωτικό εμβολιασμό;
Όλα αυτά και άλλα πολλά λυπηρά και εωσφορικά ζήσαμε μέσα στην Εκκλησία με την επίκληση αυτού του εγκληματικού ψέματος.
Όλα αυτά δεν τα γράφω για να αναξέσω πληγές ούτε για να δικαιώσω όσους αντιστάθηκαν στην υγειονομική λαίλαπα του κορωνοϊού. Όμως, τώρα που η αλήθεια είναι γυμνή και σκληρή, τα γράφω για να αναλογιστούμε όλοι την ανάγκη να μετανοήσουμε και όχι απλώς να μεταμεληθούμε.
Κυρίως τα γράφω για να μπορέσουμε να ανοίξουμε τις αγκαλιές μας και να αλληλο-ασπαστούμε αδελφικά, συγχωρητικά, αγαπητικά και Χριστοκεντρικά.
Παρακαλώ όλους όσοι ταλαιπωρήθηκαν, λοιδορήθηκαν, χλευάστηκαν, εξευτελίστηκαν, αδικήθηκαν ή/και φυλακίστηκαν, να βρουν το κουράγιο ώστε να συγχωρεθούμε μεταξύ μας και να «ἀγαπήσωμεν ἀλλήλους, ἵνα ἐν ὁμονοίᾳ ὁμολογήσωμεν» την Αγία Τριάδα μέσα στην Εκκλησία του Χριστού «ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι καὶ Ἀληθείᾳ».
Είναι ηλίου φαεινότερο ότι δεν έχουμε απεριόριστο χρόνο παράτασης παρόλο που ακόμα ο Θεός συνεχίζει να μακροθυμεί «ἐπὶ ταῖς ἁμαρτίαις ἡμῶν». Ούτε έχουμε την πολυτέλεια της αναβλητικότητας διότι ο διάβολος με τους υπηρέτες του βιάζεται να μας καταστρέψει. Πολύ περισσότερο, δεν έχουμε ούτε και την επιλογή του μεγάλου αδελφού ώστε να αρνηθούμε να εισέλθουμε στην χαρά του Κυρίου.
Κανένας δεν μπορεί «ἐλαφρᾷ τῇ καρδίᾳ» να εισέρχεται μέσα στην Εκκλησία ασθενής και να φεύγει αθεράπευτος. Ούτε αυτοί που ταυτίστηκαν με το κυβερνητικό ψευδο-αφήγημα έχουν την πολυτέλεια να παραμένουν αμετανόητοι, ούτε και αυτοί που αντιστάθηκαν στην υγειονομική δικτατορία έχουν το δικαίωμα της χαιρεκακίας έναντι των πρώτων.
Ελάτε να νηστεύσουμε μαζί και να ζητήσουμε υπομονή και πίστη,
Ελάτε να γονατίσουμε μαζί και να ζητήσουμε έλεος από τον Θεό,
Ελάτε να προσευχηθούμε μαζί και να ζητήσουμε φωτισμό,
Ελάτε να εξομολογηθούμε ο ένας στον άλλο και να αλληλο-συγχωρεθούμε,
Ελάτε να κοινωνήσουμε όλοι μαζί και να ζητήσουμε ίαση.
Ελάτε να υψώσουμε τα χέρια προς τον ουρανό και να ικετεύσουμε για την Σωτηρία πάντων από τον Ιατρό των ψυχών και των σωμάτων ημών.
Ο σκοπός του καθενός δεν μπορεί και δεν πρέπει να είναι η αυτό-δικαίωση, να θέλει δηλαδή ο καθένας να επαναλαμβάνει αυτό το εγωιστικό και σκληρό «είδατε που σας τα έλεγα!». Ο διχασμός δεν μπορεί άλλο να παραταθεί.
Ας αγκαλιαστούμε ταπεινά και Χριστοκεντρικά με πνεύμα αγάπης για τη σωτηρία όχι μόνο των Ορθοδόξων Χριστιανών αλλά και ολόκληρου του κόσμου. Αυτό το ειλικρινές κάλεσμα ας γίνει η αφορμή να αλληλο-συγχωρεθούμε για να μαλακώσει η οργή του Θεού και να μας ελεήσει.
Γένοιτο!
*δόκτωρ Ελπιδοφόρος Σωτηριάδης
> Μήπως έχει καταδικαστεί για κάτι επιλήψιμο ο Μητροπολίτης Ονούφριος; Μήπως έχει καθαιρεθεί ο μητροπολίτης Ονούφριος; Αν δεν έχει απομακρυνθεί ο μητροπολίτης Ονούφριος από την θέση του, τότε γιατί η Εκκλησία έχει εκλέξει
και δεύτερο ιεράρχη στην ίδια θέση;
Γιατί, στα Ιεροσόλυμα, ο Ειρηναίος πως έγινε (υποτίθεται) πατριάρχης;;; Εσείς πρώτη φορά τώρα το είδατε;;; Τι έγινε ξαφνικά και ξυπνήσατε;;;
Για το μπόλι, ψηφίζοντας οι ψηφοφόροι τα καθάρματα που έχουμε για ηγέτες δεν τους εμπιστεύτηκαν την ζωή μας;;;
Ήταν άξιοι αυτοί για να τους εμπιστευτούν κάτι τέτοιο;;;
Μήπως ήταν άξιοι οι πανεπιστημιακοί που έβγαιναν στις τηλεκολάσεις για τους τίτλους τους;;;
Μήπως ήταν άξιοι οι δημοσιοκάφροι που έβγαιναν στις τηλεκολάσεις για τους τίτλους τους;;;
Μήπως ήταν άξιοι οι γιατροί που έβγαιναν στις τηλεκολάσεις (αλλά και αυτοί που δεν έβγαιναν αλλά μπόλιαζαν αβέρτα) για τους τίτλους τους;;;
Μήπως ήταν άξιοι οι αρχι-ρασοφόροι μας για τους τίτλους τους;;;
Ρητορικές ήταν όλες αυτές οι ερωτήσεις, για να καταλήξω στο εξής:
Όλα αυτά είναι αναπόφευκτο αποτέλεσμα της άκρατης αναξιοκρατίας, της παλιανθρωπιάς, και της αδιαφορίας των Ελλήνων. Και δεν θα πάψουν να υπάρχουν, όσο δεν αλλάξει ριζικά η κατάσταση.
> Κυρίως τα γράφω για να μπορέσουμε να ανοίξουμε τις αγκαλιές μας και να αλληλο-ασπαστούμε αδελφικά, συγχωρητικά, αγαπητικά και Χριστοκεντρικά.
Όχι, δεν πρέπει να αλληλοασπαστούμε.
Πρέπει να αρχίσουν να πέφτουν κεφάλια από όλους αυτούς τους χώρους που ανέφερα πιο πάνω.
Πρώτα να απομακρυνθούν από τις θέσεις τους, και μετά να διωχθούν νομικά για φόνο με δόλο.
Και επειδή το έγκλημα, με τις διαστάσεις που έχει, εμπίπτει στον χώρο της εθνικής προδοσίας και της γενοκτονίας, θα πρέπει να αξιολογηθεί νομικά εάν θα πρέπει να εκτελεστούν.
Και επίσης, επειδή δεν γίνεται να διωχθεί νομικά όλος ο αριστερο-δέξιος λαός, παρόλο που το αξίζει, θα πρέπει να υπάρξει κάποιο επίπονο πρόγραμμα παιδαγώγησης για αυτόν.
Όλα αυτά αν θέλουμε να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο.
Αν δεν θέλουμε, ας “αλληλοασπαστούμε” για να ξεκινήσουμε ξανά από εκεί που αρχίσαμε πριν από την φανταστική πανδημία, αλλά μόνο με τον μισό μας πληθυσμό εν ζωή.
Ο “αλληλοασπασμός” θα πρέπει να είναι μεταξύ των ατόμων που δεν ανήκουν στις ανωτέρω κατηγορίες, και μόνο αφού αυτές οι κατηγορίες έχουν αφοπλιστεί. Διαφορετικά, θα συνεχίσουν να σκοτώνουν άτομα, όσο εμείς θα “αλληλοασπαζόμαστε”.
Σχετικά με την μετάνοια, αν μετανοήσουν οι Έλληνες, να με τηλεφωνήσετε. Πρώτα από όλα, για να γίνει αυτό πρέπει να είναι κατηχημένοι, ενώ είναι πλήρως ακατήχητοι. Έπειτα, πρέπει να έχουν συνείδηση, ενώ στην πραγματικότητα δεν έχουν ίχνος συνείδησης ή ευαισθησίας. Και τρίτον, πρέπει κάποιος να τους φανερώσει τις αμαρτίες τους και να τους καλέσει σε μετάνοια, και ούτε αυτός υπάρχει, ή αν υπάρχει δεν έχει πρόσβαση σε διαύλους μαζικής επικοινωνίας.
Διορθώνω το σχόλιό μου πιο πάνω.
Ήθελα να γράψω “Θεόφιλος Γ΄” και όχι “Ειρηναίος”.